Wednesday, January 19, 2011

Terpaksa atau Dipaksa?


Fuhh...selama nie aku boleh di kira sebagai stalker kerana lebih suka membaca blog dr mewujudkan sebuah blog untuk diriku sendiri..atas kehendak pihak latihan industri ini akan kuturutkan...sebenarnya amatlah susah bagiku nak meng 'explore' benda yang kurang aku minati..alangkah facebook tak terjaga inikan pula blog..kes parah nih!!tapi hati kena cekal, jadi mari belajar...moga dapat menghasilkan blog yg boleh diterima ramai..kdg2 terpikir jugak apesal lah aku tak ikut jejak langkah besties aku yg suka berblog nie...tak pyh aku bersusah payah ketika ini...dah tuh terpikir2 kembali apekah kesinambungan dr post ini untuk post akan dtg..mgkin aku lebih banyak berbicara tentang hati,peristiwa,pengalaman..jadi nantikan saja ya!!

No comments:

Post a Comment