Sunday, January 23, 2011

JAUH DI MATA TAPI TIDAK DI HATI

Sudah tentu post ini buat B.E.S.T.I.E.S aku..Kini aku jauh dari mereka kalau dulu kita sering lepak bersama, makan bersama, tidur bersama...seriously aku sangat merindui saat-saat itu...seiring dengan peredaran masa, keadaan juga berubah..kerana tuntutan kehidupan aku berpindah meninggalkan zaman kecilku, meninggalkan tempat bermainku tapi kenangan itu sentiasa mengekoriku...buat Riena,Nadia, Sarina & Iqien setiap saat bersama korang terlalu manis, terlalu indah untuk dilupakan..maka aku memendam perasaan rindu hingga satu saat nanti kita akan bertemu kembali..mencipta kembali memori itu..biarpun aku jauh beribu batu,ingatanku tetap utuh kerana janji yang dibuat dalam ikatan ini takkan pernah padam..FRIENDSHIP FOREVER..

No comments:

Post a Comment